Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Vu+ Solo2-kloner i april?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Inlägg
    82
    Tackad
    5 gånger

    Vu+ Solo2-kloner i april?

    Fick ett meddelade av en kines på min Whatsapp, fråga mig inte hur, som spammade mig med massa reklam om olika boxar, jag ställde en motfråga ang Vu+ Solo2 om de någon klon på gång där, och han svarade faktiskt "in about a month, we prepare to produce it now"
    Intressant tycker jag, har en Dm800HDse klon nu som funkar förträffligt, men vill gärna ha dubbla mottagare.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    Jo på BH forumet har det förekommit, några användare som haft kloner och problem med dem. De har ju inte fått någon hjälp där av förklarliga skäl. Så ja det finns Solo2 kloner redan,

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Inlägg
    82
    Tackad
    5 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cyborgpunte Visa inlägg
    Jo på BH forumet har det förekommit, några användare som haft kloner och problem med dem. De har ju inte fått någon hjälp där av förklarliga skäl. Så ja det finns Solo2 kloner redan,
    BH forumet? Vad är det? Har du ngn länk till inköpsställe för kloner?

    Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    blackhole en image,
    ingen länk

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger
    Varför ska man ha kloner för, vad är det som är bättre med dom och nej jag tänker inte skaffa en, är bara nyfiken på vad det är som är så mycket bättre med dom, så snälla svara ärligt även om ni tycker det känns fel?

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Om vi säger såhär. Kloner är oftast inte bättre utan är fyllda med billigare komponenter av samma slag. Man kan få en som fungerar lika bra som en original eller så får man ett måndags-exemplar. Däremot är de mycket billigare vilket brukar locka till köp.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

Liknande ämnen

  1. DM800 fjärr mod (kloner)
    Av razorx i forum Dreambox
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 10:00
  2. Säljer Dustin Kloner?
    Av Rayden i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 21:29
  3. Olika kloner..
    Av desp i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss