Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Se filer från gammal image i windows.

  1. #1

    Se filer från gammal image i windows.

    Hej kan man på något vis öppna en backupimage och komma åt tuxbox med windows. boxen låste sig hela tiden men vill komma åt mina cam inställningar som finns i den?? Filen heter flash i windows.

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av king21 Visa inlägg
    Hej kan man på något vis öppna en backupimage och komma åt tuxbox med windows. boxen låste sig hela tiden men vill komma åt mina cam inställningar som finns i den?? Filen heter flash i windows.
    Det finns inget något så när enkelt sätt att göra detta vad jag vet.
    Man kan så klart gå in med en hexeditor eller liknande och peta i filen men om man inte vet exakt var man skall leta så är det nästan utsiktslöst.

    Det är nog nästan enklare att restora backupen på mottagaren och plocka ut de filer man är intresserad av.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    hej.

    har testat lägga in den på annan 800 men den låser sig på samma sätt, den kommer till '''stop'''. jag kan ftp:a till den men kommer inte in då jag har glömt användarnamn och lösen. var ju typ 2 år sen jag ändrade det och kommer inte ihåg.

    mvh

Liknande ämnen

  1. Dum fråga ang Image filer?
    Av stona i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-01-10, 19:11
  2. Begränsa åtkomst till DB från Windows.
    Av jumbo67 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 11:57
  3. Skapa en image från CVS
    Av Lusen i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 07:51
  4. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 20:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss