Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: sa+00 + random eller ppua + insert serial

  1. #1

    sa+00 + random eller ppua + insert serial

    Finns det nån egentligt bra anledning att köra sa+00 och no eller random serial om man inte samtidigt tar bort dom mk nycklar som är unika för kortet man läste ut? anledningen dom flesta kör så är väl för att kortet ska bli mer anonymt?

  2. #2
    LillTroll
    Gäst

    äääää

    Spelar väl ingen större roll.
    Jag och grannen får freetv från hans gammla original kort som han skickade tillbax för länge sen.

    Ingen har kommit å knacka på dörren och fråga om vi har pirat kort i boxrarna som vi fått från hans gammla original kort
    ÄN.

    //Matte

  3. #3
    sa+00 och random eller no serial funkar ju om dom stänger av kortet. (ComHem stänger sina kort Viasat verkar inte göra det)

    Kör man med ppua och serial kan man ju beställa ppv/tickets events och slippa byta kort.

  4. #4
    LillTroll
    Gäst

    Jo iofs

    Men för dom som säljer så kanske det inte är sådan hit
    Kan ju få rätt dyra räkningar

  5. #5
    Går det beställa från boxen med piratkort i? Tror man måste slå in nån kod på ComHem iaf. men men. Jag brukar iaf rekomendera folk att skaffa billigaste abbonemang om dom vill jag ska fixa kort åt dom. Man ska ju inte va hur snål som helst. Jag betalar iaf för 8 favoriter och ser alla kanaler. tycker det är rätt bra pris

  6. #6
    LillTroll
    Gäst

    Men

    Jag skoja ju bara.....Lite allvarlig idag ?

  7. #7
    ne inte värre än vanligt. :roll:

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-05, 21:22
  2. Funcard AU, PPUA eller SA00?
    Av sikvald i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-09-17, 16:30
  3. ppua eller sa+00 ?
    Av tvniklas i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-28, 20:13
  4. PPUA eller SA...
    Av CyBorg i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 00:12
  5. PPUA eller SA+00?
    Av Mr ramme i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-04, 17:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss