Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Dela VS SD-kanaler hemma med kort som även har HD-kanaler

  1. #1

    Dela VS SD-kanaler hemma med kort som även har HD-kanaler

    Jag har idag ett VS-abonnemang med tvillingkort. Har dock tre mottagare och delar således mitt tvillingkort till en tredje mottagare. Ni behöver inte undra varför, utan det bara blev så

    Jag är lite intresserad av att få VS HD-utbud på huvud-TVn där jag har en originalbox. Men jag antar att jag även får HD-kanaler på tvillingkortet, eller är det fel uppfattat? Om jag även får HD-kanalerna på tvillingkortet, betyder det då att detta kort inte går att dela till TV nr 3? Eller går det fortfarande att dela SD-kanalerna fast kortet abonnerar på HD?

    Förstår ni min fråga?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlägg
    337
    Tackad
    35 gånger
    Citat Ursprungligen postat av enigma73 Visa inlägg
    Jag har idag ett VS-abonnemang med tvillingkort. Har dock tre mottagare och delar således mitt tvillingkort till en tredje mottagare. Ni behöver inte undra varför, utan det bara blev så

    Jag är lite intresserad av att få VS HD-utbud på huvud-TVn där jag har en originalbox. Men jag antar att jag även får HD-kanaler på tvillingkortet, eller är det fel uppfattat? Om jag även får HD-kanalerna på tvillingkortet, betyder det då att detta kort inte går att dela till TV nr 3? Eller går det fortfarande att dela SD-kanalerna fast kortet abonnerar på HD?

    Förstår ni min fråga?
    Det går fortfarande att dela likadant som innan
    Bara HD kanalerna som inte går.

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-05, 06:49
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 16:32
  3. Sirius kanaler blir Astras kanaler?!
    Av Snouser i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 14:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss