Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: pentakort

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

pentakort

jag tänkte köpa ett penta men jag undrar lite. måste jag köpa en ny brännare och vilket kort ska jag ha för cd filerna tacksam för hjälp.mvh kim

HighTech
    Gäst

Re: pentakort

Citat Ursprungligen postat av kimm
    jag tänkte köpa ett penta men jag undrar lite. måste jag köpa en ny brännare och vilket kort ska jag ha för cd filerna tacksam för hjälp.mvh kim
    Tjaa du, först skriver du " jag tänkte köpa ett penta"
    Sen skriver du "och vilket kort ska jag ha för cd filerna"

Bara en fråga; har du rökt på? :lol:

Sen skrev du "måste jag köpa en ny brännare"

Om du inte själv ser vad som fattas i den frågeställningen så HAR du rökt på :wink:

Är ingen chef här!! Men sånna påhopp är så onödiga. :twisted:

Antar att du var ny oxå en gång i tiden, HighTech ??? :wink: :wink:

Gillar inte såna inlägg. Ska du hacka på folk så dra till Passagen. :evil: :evil:

HighTech
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    Är ingen chef här!! Men sånna påhopp är så onödiga. :twisted:

Antar att du var ny oxå en gång i tiden, HighTech ??? :wink: :wink:

Gillar inte såna inlägg. Ska du hacka på folk så dra till Passagen. :evil: :evil:
    Som du själv sa, du är ingen chef här så ge fan i och lägg dig i.
    Om DU ogillar mina inlägg ge då faan i att läsa dom.

Du ser väl själv hur puckat frågan är ställd, eller... :?:

@HighTech

Du hade ju kunnat svara på ett mer konstruktivt sätt. Du behöver inte vara otrevlig mot folk bara för att dom inte har samma kunskap som dig.

@kimm

Filerna är ju till ett Pentacard så det är ju ett sånt du ska köpa. Men jag rekomenderar inte att köpa kort som är så dyra. Om du måste köpa ny programerare beror på vad du har för en. Mp3.5 funkar till pentacard vet inte hur det är med alla andra.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

HighTech
    Gäst

@JohanF

Citat Ursprungligen postat av JohanF
    @HighTech

Du hade ju kunnat svara på ett mer konstruktivt sätt. Du behöver inte vara otrevlig mot folk bara för att dom inte har samma kunskap som dig.

@kimm

Filerna är ju till ett Pentacard så det är ju ett sånt du ska köpa. Men jag rekomenderar inte att köpa kort som är så dyra. Om du måste köpa ny programerare beror på vad du har för en. Mp3.5 funkar till pentacard vet inte hur det är med alla andra.
    @JohanF. Du har rätt, det är sant, men ibland kan jag bara inte bärga mig, kan man inte ens ställa frågan så behöver man annan hjälp än hjälp till kortköp.
    Det har inte med kunskap att göra, men skriver man frågeställningen SÅ klantigt kan man vara utan svar. Men detta är ju bara MIN åsikt, och vi har väl åsiktsfrihet här va :wink:

HighTech??

Jag avslutar konversationen. :?

Sök ett annat forum för hjälp. :roll:

HighTech
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    HighTech??

Jag avslutar konversationen. :?

Söker ett annat forum för hjälp. :roll:
    Tack för att du avslutar den, du hade ju inte med den att göra överhuvudtaget.

Jag är också glad för din skull att du nu söker hjälp på ett annat forum, lycka till :lol:

@HighTech.

Ska du citera nån annans text, så gör det. Men klicka inte på "citera" och sedan ändra texten. :evil:

Dumstrut på väg åt ditt håll. :roll: :roll:

Nu tycker jag det får räcka så jag låser tråden. Bråka vidare på lunarstorm eller annat fjortisställe. :roll:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. Pentakort?
    Av Robban11 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 15:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss