Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hjälp...

Hjälp...

Hej,

jag kanske är dum i huvudet, jag får det inte att funka...
    :shock:

Gällande ComHems fake-koder:
    ...nu har jag läst en himla massa gamla inlägg och tror att jag har förstått, ComHem skickar ut fake-koder som AU-Guldkortet sväljer med hull och hår...

...man säger att lösningen är att göra ett remotekort. Alltså ett kort utan AU-funktionaliteten, (som för övrigt varit väldigt skönt att ha).

...Vart jag än letar så hittar jag INGA guider för att göra enbart remote-kort, utan bara en himla massa AU-guider. I något inlägg stod det att det är "bara" att ladda ner dessa filer, (länk ingick i inlägget), och använda dessa som grund.

Men, jag får det inte att funka.

Finns det någon supervänlig själ som kan lägga upp en guide för att göra remote-kort, eller hänvisa till en AU-guide och tala om exakt vilka steg man skall göra annorlunda mot vad som står i den guiden.

Jag skulle vara JÄTTE-tacksam för all hjälp i detta ärende.

Tack på förhand
    CyBorg

Det är bara att göra som det står i en AU guide.. Förutom att du ska inte lägga in koder på raderna 00-07.

så 08-0F kan du lägga in koder på.

Eller tanka filen så finns på detta inlägg.
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=3957

Dem är remote filer. Så det är bara att knappa in nya koder om du inte får bild. Glöm inte att knappa prefix koden först.

Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

äntligen.. nu funkar det...

tack tack tack....

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss