Ok, var i menyn då ??
jag hittade inte
TrancodingSetup.jpg
Då när jag testade Openpli, fanns inte detta där.
Senast redigerad av cyborgpunte den 2013-05-26 klockan 18:24. Anledning: bild
Tack
skall provas vid tillfälle.
lika här som med zapstreamen i första openpli, kanske.
backade ju tillbaka till jade då.
och bytte till BH tämligen omgående i denna box, krånglade med ett par USB device också.
kör ju openpli på DB e2 och där gillar jag den.
Tror jag gillar bättre att disabla/enabla funktioner som i BH fick ju leta länge för att få fart på wifi i openpli
i BH var det bara att trycka in den.
men text/srt MP är ju openpli bara så mycket bättre.
Openpli gänget tänker annorlunda, så slimmad och lätt grundversion som möjligt eftersom alla inte använder alla funktioner.
Enligt openpli så ska användaren själv välja vad som ska ta upp plats på boxen istället för att någon ska bestämma åt dig.
Allt finns under plugins så bara till att skräddarsy sin box precis som man vill ha den.
Annars skulle ju alla plugins vara installerade som default för att tillgodose allas behov och det finns boxar med begränsat utrymme så det skulle aldrig hålla.
Jo, lite så är det.
Men vad är det du saknar möjlighet att avinstallera/disabla i BH då ??
Det är ju inte tomt i menyn BH Speedup, ja det finns ju lite mer ändå under blå-blå.
Har bara kört BH en väldigt kort stund, föll när textningen inte var tillfredsställande. Så det blev openpli direkt igen.
Så har egentligen inte så mycket att säga om BH mer än att det mesta går att göra med alla images.
Openpli har nedladdning av softcam direkt vid installationen och gör det hela enkelt och smidigt.
Gillar openplis tänk, lite som vanilla android, man får ett grundsystem utan "bloatware" och installerar det man själv vill![]()