För tillfället skiter jag högaktningsfullt i dig, jag försöker också få igång TS grejer, men du sprider osanningar och kan aldrig erkänna att du har fel. Han kan väl lära sig rätt och hur det fungerar från början istället för att lära sig från en som dig?
Och vad fan spelar det för roll vad han har för image? Enigma hanterar kanallistor på samma sätt i alla images. Så en scan per satellit gäller även om han kör BH. Skaffa fakta och kunskap istället för att leka kung.
Edit: Mina grejer var bara ett exempel på hur en uppsättning kan se ut, och då är det bättre att ha varje tuner konfigurerad för sig. Alla har inte samma setup som du och kan köra B=A, men det fattat väl inte du.
Först skriver du själv om din setup men jag får inte nämna min, ok, förlåt kungen cyborgpunte, ska aldrig mer skriva här.......... Hahaha
Bara för att jag lyckas förklara på ett enkelt och pedagogiskt sätt så att TS fattar så ska du direkt hugga och starta krig. Som en katt som blivit av med sitt revir. Du kan inte ha det lätt.