Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
joakim95, ok så en senare firmware hjälpte inte. Det var mycket illa. Då får du fråga tillverkaren. Kan ju faktiskt vara en bugg i boxen och att det inte fixas beror på att för få har upptäckt just det problemet du har. Helt rätt att skriva till dem och påpeka felet, dom kanske kan komma ut med en hotfix som löser problemet
Jag fick ett mail från dom idag och dom säger att dom har aldrig hört talas om det problemet förut och att det enda jag kan göra är att uppdatera sw vilket jag har redan gjort.