Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: tv3 hd

  1. #11
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Deas, är det ? har inte boxer gått över till att köra ALLA kanaler ut i MPEG4, det lär ju bli så tillslut. Däremot förstår jag om man kör vidare SVT Muxen i MPEG2 i 10år till eller något eftersom dessa kanaler är FTA och folk måste hinna byta ut sina boxar, TVs osv för att ha stöd för DVB-T2 i mpeg4.

  2. #12
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    har inte boxer gått över till att köra ALLA kanaler ut i MPEG4.
    Nej. Vet inte hur aktuell den här listan är, men ser ut att stämma ganska bra mot en jag känner som kör Boxer Mix på en gammal mpeg-2-box.

  3. #13
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Boxer skulle nog gärna vilja gå över till att köra alla kanaler i MPEG4 för då ryms det fler kanaler i marknätet.
    Men det finns väl en gräns för hur ofta man kan tvinga folk att köpa nya boxar för att kunna se sina kanaler. Så Boxer vågar nog inte röra de "vanliga kanalerna" än på ett tag för då blir det ramaskri i folkhemmet.

    Själv har jag för länge sedan tröttnat på Boxer med deras ideliga teknikskiften och därmed behov av ny utrustning...
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss