Hmmmm.
Du behöver öht inte mågon router, då du naturligtvis har kortet hemma, vad ska du ut på internet att göra med boxen ?????
Hmmmm.
Du behöver öht inte mågon router, då du naturligtvis har kortet hemma, vad ska du ut på internet att göra med boxen ?????
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
han kör väl payserver därför det inte funkar![]()
Koncentrera er på frågeställningen istället för att spekulera i orsaker, finns flera orsaker att vilja ha internet till boxen, bara att installera ett addon kräver internetaccess, skärpning för fan.
/Wild
Multitasking means screwing up several things at once.
Satjoey The one and only
------------------------------------------------------------------------
VU+ Duo2 : Blackhole
Lånar tråden ist för att starta en ny.
Har bytt router och efter det så byter min Vu+ men openpli ip lite då och då, jobbigt. Så hur ska jag gå tillväga för att få en "fast" ip adress?
Jag ser några här som skaffar problem....en säger Han kör Payserver och andra säger vad ska du ut på internet att göra med boxen ????? Snälla om ni kan hjälpa killen annars ni behöver inte skriva nåt som inte passar ämnet
dreambox utan internet är värdelös jag kallar då för skit box utan internet.
Vi bryr oss inte vad folk använder den viktigaste är man fullföljer reglar på forumet och svara ämnet enligt frågan.
Senast redigerad av Ibrahim den 2013-07-27 klockan 15:56.
Ibrhim varför skulle det bli fel bara för att han byter
router så förklara då
När Boxen inte får ip betyder inte att han använder payserver,,,det kan vara nätverks port har pajat eller problem med router och internet också vidare...han hade inte skrivit att han använder payserver eller liknande hur kan man säga direkt
du använder payserver utan att man vet.....vi behöver inte vara så känsliga min vän.....mitt råd till dig skriv aldrig nåt om du inte 100% säker på.