Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Ny Switch köpes och önskar tips!

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    Senast redigerad av jo1 den 2013-08-20 klockan 14:53.

  2. #12
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jo1 Visa inlägg
    Varför är den bättre?

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    om du läser så
    Väl skyddad DISECqC switch 4/1+1 vägs,för inkoppling av 4st LNB(mikrovågshuvud)Och Vanlig antenn. Med extra hög isolering av störningar (High Isolation)
    För fyra LNB och vanligt Mark antenn på en kabel.
    För mottagare med DiSEqC-styrning. Anslut upp till 4 mikrovågshuvud och en mark antenn på en kabel! 4st LNB ingångar och 1st antenn ingång och 1st utgång till mottagare. Hög kvalitet. Kan användas tillsammans med alla typer av LNB, även universal.
    Enkel att montera och ska kombineras med en kombi uttag vid separering av signal. (Art; 303661)
    minskar det störningar och är bättre än dem vanliga tro mig har testat det mesta

  4. #14
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jo1 Visa inlägg
    om du läser så
    /.../
    minskar det störningar och är bättre än dem vanliga tro mig har testat det mesta
    Jag är självklart läskunnig, du behöver inte vara dryg. Jag undrade bara varför du tyckte den var bättre. Säljtexter och buzzwords säger inte så mycket, fanns heller ingen teknisk spec.

  5. #15
    Färsking
    Reg.datum
    Aug 2013
    Inlägg
    26
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jo1 Visa inlägg
    om du läser så
    Väl skyddad DISECqC switch 4/1+1 vägs,för inkoppling av 4st LNB(mikrovågshuvud)Och Vanlig antenn. Med extra hög isolering av störningar (High Isolation)
    För fyra LNB och vanligt Mark antenn på en kabel.
    För mottagare med DiSEqC-styrning. Anslut upp till 4 mikrovågshuvud och en mark antenn på en kabel! 4st LNB ingångar och 1st antenn ingång och 1st utgång till mottagare. Hög kvalitet. Kan användas tillsammans med alla typer av LNB, även universal.
    Enkel att montera och ska kombineras med en kombi uttag vid separering av signal. (Art; 303661)
    minskar det störningar och är bättre än dem vanliga tro mig har testat det mesta
    Tack för tipset. Men jag har redan beställt en från satvision. Skulle inte det funka beställer jag gärna en från satpro. Jag ska dit imorgon för att inhandla färdiga kablar med F-kontakter. Trött på att göra själv egna med nya munstyckten och allt sådant skit.

Liknande ämnen

  1. Ny Dreambox köpes och önskar lite råd!
    Av eagle.hotak i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-08-20, 17:56
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 17:28
  3. Önskar filer från Enigma2 på en DM800
    Av richard_roe i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 10:47
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 14:32
  5. Önskar tips på bästa pris på boxen
    Av mkamf i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 17:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss