Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Finns det öht någon TV med dubbla S2 tuners ????

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger

    Finns det öht någon TV med dubbla S2 tuners ????

    Ja som rubrik lyder, finns det någon TV med dubbla S2 tuners ???

    I denna tråd refereras till en TV som har dubbla DVB-S2 mottagare
    http://www.comhit.net/showthread.php...o2-s%C3%A4ljes
    Citat Ursprungligen postat av -jhm- Visa inlägg
    .....Nu köpte vi en ny TV som har dubbla DVB-S2 tuners.....
    årsmodell 2013 av Samsung UE46F8005STXXE
    verkar iaf inte ha det enligt deras support se bild nedan
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  2. #2
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cyborgpunte Visa inlägg
    Ja som rubrik lyder, finns det någon TV med dubbla S2 tuners ???

    I denna tråd refereras till en TV som har dubbla DVB-S2 mottagare
    http://www.comhit.net/showthread.php...o2-s%C3%A4ljes


    årsmodell 2013 av Samsung UE46F8005STXXE
    verkar iaf inte ha det enligt deras support se bild nedan
    kankse den se länk
    http://www.techradar.com/news/televi...ine-up-1130612
    Senast redigerad av Ibrahim den 2013-09-04 klockan 10:53.
    VU+SOLO 4K
    KÖR BÄSTA IPTV

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlägg
    337
    Tackad
    35 gånger

    Post

    samsung1.JPG
    samsung2.jpg
    Varför skriver du på engelska i en svensk chat med samsung? Häftigt.....

    Kod:
    RF In (Satellitingång):	 2
    Senast redigerad av rodak den 2013-09-04 klockan 11:06.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    MEN ursäkta då att jag använde engelska där,
    hade förberett mig i notepad copy and paste, visste inte var jag skulle komma.

    Men är Svenska Samsung supporten "offline" eller är det olika modellutbud i olika delar av världen ???
    Den svenska spec. jag hittade/tittade på var inte så tydligt som "dina" bilder ???

    tack för Panasonic länk, jag var ju himmla nöjd med deras viera plasma, ska inte utesluta dem vid nästa Tv byte.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlägg
    337
    Tackad
    35 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cyborgpunte Visa inlägg
    MEN ursäkta då att jag använde engelska där,
    hade förberett mig i notepad copy and paste, visste inte var jag skulle komma.

    Men är Svenska Samsung supporten "offline" eller är det olika modellutbud i olika delar av världen ???
    Den svenska spec. jag hittade/tittade på var inte så tydligt som "dina" bilder ???

    tack för Panasonic länk, jag var ju himmla nöjd med deras viera plasma, ska inte utesluta dem vid nästa Tv byte.
    Du är ursäktad
    Du kan ju kanske förbereda dina inlägg på comhit i notepad i fortsättningen så blir dessa kanske trevligare? Du får dock skriva på svenska då.

    Sen när är någon support "online"? Alla som sitter där har bara någon grundutbildning på 2 veckor och kan noll.
    Läser bara innantill på material som finns tillgängligt.

    Jag hittade "mina" aka Samsungs bilder på Samsungs svenska hemsida, under fliken "support" finns en grej som kallas för manual, den är på engelska så den passar dig utmärkt:
    http://www.samsung.com/se/consumer/t...UE46F8005STXXE
    Eftersom manualen är på en "svensk" sida så antar jag att det är samma modell i alla delar av världen.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    blame me not found
    Men mest skit till deras marknadsavdelning då, detta skulle väl vara med i produktbeskrivningen som de frontar med.

    Dessa som enligt dig bara kan noll, det är ofta svenska ungdomar ute på sitt första entry level jobb.
    Många av dem har säkert redan nu mer studelån än du, om något år är de din bankkontakt, din bygglovshandläggare, kanske AT nästa år. Men din generaliserande kritik mot dem säger mer om dig än om dem.

    Lycka till med livet, och försök hålla dina löften, syns på flashback eller nå

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2008
    Inlägg
    337
    Tackad
    35 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cyborgpunte Visa inlägg
    blame me not found
    Men mest skit till deras marknadsavdelning då, detta skulle väl vara med i produktbeskrivningen som de frontar med.

    Dessa som enligt dig bara kan noll, det är ofta svenska ungdomar ute på sitt första entry level jobb.
    Många av dem har säkert redan nu mer studelån än du, om något år är de din bankkontakt, din bygglovshandläggare, kanske AT nästa år. Men din generaliserande kritik mot dem säger mer om dig än om dem.

    Lycka till med livet, och försök hålla dina löften, syns på flashback eller nå
    Nu menade jag att dem kunde noll om produkterna eftersom dem bara får en snabb intro till arbetet. Inte att dessa människor var iq befriade som du försöker få det att låta.
    Du verkar ju veta allt om mig och nämner ofta studielån m.m. Har du så mycket lån och försöker låta bäst när du inte ens vet hur man använder ett "?" Trodde det räckte med ett men du måste skriva flera för att få uppmärksamhet, fick du inte nog när du va barn och behövde gapa högst för att få en gnutta uppmärksamhet? Fick du inte lära dig det på högskolan?
    Tänk så är jag din bankkontakt eller bygglovshandläggare herr cyborgpunte? Du vet inte ett dugg om mig. Och tror du att dina kommentarer trycker ner mig på något sätt så har du helt fel. Jag tycker om att argumentera med människor med dålig attityd.

    Det finns många organisationer du kan vända dig till för att prata ut, förbättrar kanske din attityd om du får lätta på hjärtat lille vän.

    Grab a Snickers....

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
    Senast redigerad av rodak den 2013-09-04 klockan 17:25.

Liknande ämnen

  1. Dubbla tuners
    Av danhar i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-01-20, 04:27
  2. Har jag dubbla tuners ?
    Av jobr i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-05, 22:05
  3. Dubbla tuners?
    Av Vistasol i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 12:43
  4. DVB-S med dubbla tuners ?
    Av LancelotSweden i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 16:11
  5. dubbla tuners?
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-09, 14:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss