Ursprungligen postat av rodak Oscam alla dagar http://www.comhit.net/showthread.php...l=1#post212779 Du kan använda den beskrivningen om du kör newcamd som protokoll Nån som vet om OSCAM funkar mot extended-newcamd?
Det man inte vet, har man ingen aning om!
Kommer mgcamd att uppdateras och fungera med openpli 4 tro?.
Ursprungligen postat av ginoware Kommer mgcamd att uppdateras och fungera med openpli 4 tro?. Förmodligen, men varför inte köra oscam bara? Både server och klient i ett, fungerar utmärkt
Ursprungligen postat av Muggesand Nån som vet om OSCAM funkar mot extended-newcamd? Tror det, bara till att lägga till fler caid och ident.
Visa taggmoln
Forumets regler