Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Nubörjare på Linux- Många frågor- kanske finns det svar här på detta forum

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Det borde gå att installera en standard Raspbian på Raspberry Pi och sedan följa denna lathunden:
    http://www.comhit.net/showthread.php...l=1#post180202

Är det en nivå du skulle klara tror du? Eller behöver du ännu mer detaljerade instruktioner?
    Om jag får tid kan jag prova att köra lathunden på en Raspberry Pi, jag har ett par sådana liggande.
    Har länge funderat på att skriva något liknande för Raspberry Pi som jag skrev för Seagate Dockstar men kan inte lova om det blir av eller hur snart det kan bli. Men det är klart att om folk tjatar så går det väl lite fortare...
    tjat tjat.. Det jag dels direkt ser är att det står att du installerar en annan läsare ån phoenix eller?? sen gillar jag ju Nwcs.. vad som står där fattar jag ju efter att trial and errors.. fast linux kanske e värre men nä.. Hittade en automatisk newcs installation men den var för ubuntu..
    Glömde svara på frågan egentligen. Jo jag kan nog greja det med din anvisning där.. Google är min nästbästa vän.. "vi" tex..?? men nu lärde jag mig nåt nytt igen.. problemet är att minnet är bra men kort.. kommer väl med åldern eller kan de vara allt partajande??????nääää
    Senast redigerad av Stroker den 2013-09-16 klockan 11:32.

Liknande ämnen

1. Nya ComHem Korten *Frågor & Svar*
    Av pressvempa i forum Com Hem
    Svar: 135
    Senaste inlägg: 2004-01-18, 13:41
  2. Kanske ett bättre svar
    Av smatt i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 14:18
  3. Kanske fel fråga i detta forum?
    Av Carina i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-09-12, 11:56
  4. Detta forum.....
    Av pressvempa i forum Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 23:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss