Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: Hdmi funkar i 10 sekunder dm800hdse

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Nightride Visa inlägg
    BruketFans, ditt inlägg för inte tråden framåt och din negativa åsikt kan du hålla för dig själv.

    Det är väl alltid tråkigt när grejor inte funkar, oavsett om det är "högre eller lägre" kvalitet.

    Låt oss istället hålla oss til vad man kan göra för att få igång grejorna igen, det är mycket mer intressant.

    Cre8or, jag är fortfarande inne på att det borde gå att fixa din box, kolla runt i din omgivning om det inte finns någon duktig radio och tv reparatör, eller ring upp närmaste gymnasium som har elektronikutbildning och fråga om dom vill ha ett "undervisnings objekt", jag vet själv en skola som ofta gör sådant, brukar endast kosta lite bullar till klassen.
    Jo jag kan ju alltid spana i omgivningen, den fungerar ju med scart så det är inte jätteakut att fixa en ny "idag" sas. Men jag får väl beställa en ny klon för 1200:- framöver.

  2. #32
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Cre8or1 Visa inlägg
    Jo jag kan ju alltid spana i omgivningen, den fungerar ju med scart så det är inte jätteakut att fixa en ny "idag" sas. Men jag får väl beställa en ny klon för 1200:- framöver.
    Jag tycker att du ska endast byta HDMI kontakten det är värd att fixa om någon kan hjälpa dig med det.
    VU+SOLO 4K
    KÖR BÄSTA IPTV

Liknande ämnen

  1. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 21:19
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-24, 10:15
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 16:58
  4. Bilden försvinner i 10-20 sekunder !
    Av X-Files i forum Canal Digital
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2004-04-20, 06:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss