Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: TiVo

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Tackad
    101 gånger
    har ju läst någonstans att Tivo är 15 år gammalt
    kul att det lanseras här nu
    http://en.wikipedia.org/wiki/TiVo
    Senast redigerad av jo1 den 2013-10-07 klockan 20:10.

Ett tillägg beträffande Skip Fwd/Bwd. Varför inte en funktion att hoppa direkt till en viss tid? Det hade jag uppskattat! Kunde funka så att genom att hålla inne Skip mer än ? sek och sedan köra markören till den tidpunkt du vill och sedan trycka Play.

Seniormedlem mattheos avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Tackad
    34 gånger
    Eftersom denna tråden har startats för TiVo i allmänhet så lägger jag in en länk till en annan tråd som handlar om huruvida TiVo-tjänsten innebär slutet för cardsharing.
    http://www.comhit.net/showthread.php...et-cardsharing

vad ska dem göra med alla abonenter som redan har comhem kortet.

Seniormedlem mattheos avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Tackad
    34 gånger
    De kommer försöka sälja på oss TiVo. Efter bindningstiden kommer man troligen inte kunna förlänga sitt gamla abonnemang, men man ska kunna fortsätta använda det tills vidare. Alltså utan bindning och erbjudanden om rabatter på hårdvara mm. Det finns som sagt inga planer i nuläget på att ta bort möjligheten för befintliga "kort-abonnenter" att fortsätta använda sitt kort.
    Man ska även kunna uppgradera till Tivo Max kanalpaket fast ändå bara använda sig av kort.
    OM man skaffar Tivo-boxen så ska man kunna ha ett tvillingkort till det också.

Allt enligt tre olika samtal med ComHems support där tre olika personer har svarat likadant oberoende av varandra.
    Finns ju såklart inga garantier att det är sant för det...

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    7 gånger
    Verkar vara sant. Ringde Comhem och frågade om jag kunne behålla mitt tvillingkort och köra som vanligt i ca modulen eller i HD boxen. Det ska gå utan problem.

Dom erbjuder inte syskonkort med Tivo? Hur tusan gör jag om jag vill se på tv på 2 apparater?

Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jo1 Visa inlägg
    har ju läst någonstans att Tivo är 15 år gammalt
    kul att det lanseras här nu
    Dreambox t.ex. är ju 10 år gammalt, varför nu det är relevant.

Du kanske missade:
    Citat Ursprungligen postat av Swehawk Visa inlägg
    Likaså kan ni som på förhand bestämt er för att TiVo bara är skräp låta bli att posta i denna tråd!
    Senast redigerad av MrPotatoHead den 2013-10-10 klockan 19:28. Anledning: struktur

Liknande ämnen

1. TiVo+CD=Sant
    Av razorx i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 08:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss