torve, aha då förstår jag. Ja fy faaaan säger jag, det är alltid dessa "tattare" till pirater som ska förstöra för oss vanliga. Jag tror inte CD och andra bolag bryr sig så mycket om man kortdelar i hemmet som förekommit ganska mycket. Men dom vill åt dessa typer som säljer via internet, så man kan köpa sig access osv. Vem har inte läst om piraterna i italien som hade tusentals kunder, eller den där "svennen" här hemma som också hade massa kunder.
Jag har inget emot paring, ungefär som viasat fungerar idag, kortdelning fungerar ju där förutom på HDTV kanalerna. Så då får vi hoppas att det blir samma lösning men att man kan köra kortdelning på HDTV kanalerna.
Synd att just HD ITSD81 ogillas, jag tycker den är bra, bättre än den där nya vita skit-saken. Den har fina ikoner och allt men kanallistorna och allt annat suger verkligen, plus den är grymt seg och mjukvaran som CD lagt in stödjer inte unicable, fast det står på baksidan att boxen klarar det. Men då måste man ju programvaran kunna aktivera detta.
Fungerar Cmore fotboll HD i dm8000 boxarna som tidigare har haft en godkänd cas7 läsare som bla fungerar i Norge?