Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: cable comhem ??

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlägg
    431
    Tackad
    35 gånger
    Nu har jag iofs Tele2 kabel men om du gör en cablescan så använder OpenPLi INTE cable.xml.
    Gör du däremot en "vanlig" kanalsökning så används cable.xml.

    Rätta mig någon om jag har fel.

  2. #2
    Vart hittar jag cablescan då i menyn ?

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    1 705
    Tackad
    93 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Nofius Visa inlägg
    Vart hittar jag cablescan då i menyn ?
    under plugins

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlägg
    431
    Tackad
    35 gånger
    Jag har kollat hur det ser ut på mina boxar och det verkar som om cablescan bara finns på E2 boxarna.

  5. #5
    Ok. Kan det vara antennkabel som är lång som inte håller måttet för och söka in fler kanaler annars ?
    Den dom har nu är säkert dryga 10 m eller så. Men verkar vara en bättre kabel än vanligt iaf och dom har haft Tele2 förut genom uttaget.
    Ska iaf ner idag och testa med en annan kabel kortare och se iaf. Annars skruvar man sitt huvud rejällt...

Liknande ämnen

  1. Cable till satelit
    Av SnaBel@ i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-10-02, 20:57
  2. Openbox c4 (HD, Cable, DVB-C, 1080p)
    Av viairdeto i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-07-10, 00:20
  3. Comhem Internet Cable 2mbit -> 8mbit
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-01, 20:09
  4. internet cable 2000
    Av Dizzy_dan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-13, 20:27
  5. [LÖST] Ny box Humax CI-5100 Cable?
    Av $k8ir8 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-04-23, 13:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss