Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tivo + pc, android?

  1. #1

    Tivo + pc, android?

    Hej!

    Använder Tivo och det var över mina förväntningar. Men nu är det så att min sambo kan "fjärrstyra" tivo via sin iphone, men appen har inte kommit till android ännu vad jag förstår, eller? och sedan undrar jag hur man kan hitta tivo via pc'n, då de är i samma nätverk. Hur blir det med apps osv? har man eller kommer man ha möjlighet att lägga in plex osv?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Rnsthh Visa inlägg
    Hej!

    Använder Tivo och det var över mina förväntningar. Men nu är det så att min sambo kan "fjärrstyra" tivo via sin iphone, men appen har inte kommit till android ännu vad jag förstår, eller? och sedan undrar jag hur man kan hitta tivo via pc'n, då de är i samma nätverk. Hur blir det med apps osv? har man eller kommer man ha möjlighet att lägga in plex osv?
    Tivo2Go för Pc ska tydligen komma under hösten. Vad gäller Android så får vi som vanligt vänta till sist....
    Plex ska du nog inte hoppas på! Tivo stöder ju inte ens dlna!

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2012
    Inlägg
    67
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Swehawk Visa inlägg
    Tivo2Go för Pc ska tydligen komma under hösten. Vad gäller Android så får vi som vanligt vänta till sist....
    Plex ska du nog inte hoppas på! Tivo stöder ju inte ens dlna!
    I december ska TiVo2go komma även för android om det går som det är tänkt.

Liknande ämnen

  1. TiVo
    Av Swehawk i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-01-23, 18:59
  2. ts på Android
    Av janbananfan i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-16, 09:41
  3. TiVo+CD=Sant
    Av razorx i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 08:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss