Ser ut som du kör original images i din box, du bör nog slänga in en moddad för att få tillgång till lite extra o-officiella plugins. T.ex. Newnigma2 (www.newnigma2.to), OpenPLi (www.openpli.org), PeterPan (www.digsat.net) eller någon annan.
Ser ut som du kör original images i din box, du bör nog slänga in en moddad för att få tillgång till lite extra o-officiella plugins. T.ex. Newnigma2 (www.newnigma2.to), OpenPLi (www.openpli.org), PeterPan (www.digsat.net) eller någon annan.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Kör du med kortet via ca-modul eller i den inbyggda läsaren i boxen?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Då ska det inte vara några problem, jag rekommenderar Newnigma2. Stabil och uppdaterad image. Finns allt via plugins menyer. Simpelt att få igång kortet också genom att bara ladda ner oscam eller annan softcam via menyn.
Och hur får jag fram vad jag kör i dag?
Hittade detta i menyerna:
ramiMAHER-sim2
Image: Release 3.2.1 2012-09-28
Frontprocessor version:3