Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hur uppdaterar jag Comhem 0A??

  1. #1
    SpikeX
    Gäst

    Hur uppdaterar jag Comhem 0A??

    Vilken kanal skall man stå på när man uppdaterar Comhem 0A?

  2. #2
    c+ eller tv1000

  3. #3
    Fråga här. När jag la in senaste koderna för Canal+ och tv1000 så hittade jag koder härinne som började med prefix 1250 och dom fungerade. Nu måste jag lägga in nya och hittar bara 0a koder som börjar med prefix 1350. Jag har alla kanaler utom canal+ och tv1000. Kan jag lägga in dom koder som börjar med 1350 utan att riskera att gå miste om alla andra kanaler eller ska jag vänta tills koderna som börjar med 1250 eventuellt kommer?

  4. #4
    om du la in 1250 förra gången och bilden nu e svart igen
    kan kanske de betyda att du ska lägga in rätt 1350 nu :wink:

  5. #5
    Om det är som du säger så är jag nöjd. Vill dock förvissa mig om att det funkar. 1250 serien som jag slog in i Lördags slutade med 1827 och las väl upp här i början på augusti? 1350 serien är ju en helt annan serie och dessutom en helt annan nyckel och efter vad man läst så har ju vissa mist alla kanaler. Jag har inte helt svart ruta utan den röda, har också en gammal box utan 24 timmars remote problemet.

    Summa sumarum ni är alltså helt säkra på att jag kan slå in 1350 serien utan att skapa andra problem för mig själv?

  6. #6
    Det funkar.
    Lade precis in koden själv och fick tillbaka filmkanalerna. Har kvar alla andra kanaler med.

Liknande ämnen

  1. uppdaterar inte!
    Av pjotten i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 06:37
  2. Om man inte uppdaterar?
    Av lagnord i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-20, 15:36
  3. [LÖST] Uppdaterar sig själva?
    Av Fosca i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 19:56
  4. Hur uppdaterar jag min humax?
    Av klas i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-07-31, 20:59
  5. Hur uppdaterar Viasat nu?
    Av The Dole i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-07-05, 09:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss