De får ju ett uppdaterat Linux via OE, men det är ju inte så mycket i det som gör boxen till en STB. DMM har hela tiden jobbat för att göra allt modulärt, så att deras tillägg är så pass separata från Linux så att de inte ska behöva bli tvingade att släppa dom. Lär sig av sina "misstag" så att säga då där har varit en del rättstvister.
VU+ bygger precis som DB på en STB SoC tillverkad av Broadcom. Drivrutinerna är stängda, men de får ju ny kod av BCM.





Svara med citat
