OK, gissar att smaken är som baken kring vilken image man gillar. Själv tycker jag openpli har varit riktigt bra och stabil.
Hur som helst lite off ämnet, men är 2749:- ett ok pris för en Vu+ Solo2 ? (utan disk, stoppar i själv)
Mvh Lasse
OK, gissar att smaken är som baken kring vilken image man gillar. Själv tycker jag openpli har varit riktigt bra och stabil.
Hur som helst lite off ämnet, men är 2749:- ett ok pris för en Vu+ Solo2 ? (utan disk, stoppar i själv)
Mvh Lasse
Ganska dyrt om jag får säga det sjäv. Sist jag kollade kostade dem 2400:- fast detta är ett tag sen jag kollade
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
OK en sista koll innan jag lägger en beställning på en Vu+ Solo2, det är väl helt ok att köra CCcam med kortet i min Dreambox och ha Vu'en som en klient ?
Mvh Lasse
Skall ej va något problem cccam är ju cccam och enigma är enigma... hade varit konstigt om de inte kunde.
För att kommentera openpli som image har jag sagt i andra poser men har kommer en förenklad förklaring vad jag tycker om openpli. Openpli är medelmåtting image i kvalitet.
Senast redigerad av Kammaflaje den 2013-12-06 klockan 21:42.
Ja men openpli är nice pga sub, samba, samt du slipper hålla på med att välja mellan Media player och DVD player... Inga problem för mig som jobbar med IT men dom andra vill bra trycka på PVR och allt skall funka
Mvh Lasse
Tror jag ska ställa om fråhan i ny tråd... vore skit om det inte funkade