Resultat 1 till 10 av 609

Ämne: Titta nu på Viasat SportHD och Viasat Sport Fotboll HD

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Rags, om ingen länkar så få vi betala för oss. Vilket jag iof redan gör på cmore. Men länkar ingen och om man inte har ngr kontakter få man vara utan fritv.
    För min del se jag gärna att det fortsätter komma upp aktuella länkar. Men kanske i en låst tråd där man slipper flera länkar till samma kanal i en 100 sidor lång tråd.

Skickat från min LT26w via Tapatalk
    Using Tapatalk

Rags32
    Gäst
    Nya aktuella länkar bör inte komma upp på denna öppna tråd. Jag är inte intresserad av länkarna om de ändå inte ska överleva i mer än en vecka. Sen har jag Viaplay, men appen i iPaden har inga konstanta livelänkar.

En idé är om folk kan PM:a dessa länkar till varandra. Vi kan ju uppenbart se nu att länkarna försvinner om det står öppet. Viasat är ju inte dumma.

Liknande ämnen

1. Viasat fotboll
    Av follo1992 i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 09:36
  2. Viasat Motor + Viasat Fotboll
    Av matkoh i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 17:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss