Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Lt 10

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005
    Inlägg
    136
    Tackad
    1 gånger
    Kör LTX på min 8000 och det funkar men har hittat endel buggar. t ex så kan jag inte ändra sökvägen för var externalepg ska spara filer... usb som default, men så fort jag står på den raden och försöker göra nått, så får jag grön skärm.

    Har testat att få in en patchad LTX på sunray sr4, och det funkade, men varje gång jag försökte byta kanal så crashade den... har inte haft tid att pula mer.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    310
    Tackad
    13 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Ibrahim Visa inlägg
    Hur kan det funka kalas när flashminnet är fullt?
    Jag har väl någon special box då......Kör det på mina boxar och det funkar hur bra som helst......Eller vad menar du ??? Att dom har gjort en image som inte går att använda ???

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2012
    Inlägg
    37
    Tackad
    5 gånger
    Jag har provat LT X på en 7020HD
    Jag gillar inte det nya skinnet utan ändrade till LT6HD. Där är det en bugg som gör att man inte ser vilken favoritlista man är på utan det namnet lägger sig ovanpå första kanalplatsen så man inte ser vad det står där heller när man trycker pil upp. Jag gillar inte heller att man har lagt in en parabolsymbol innan kanalnumret i samma lista, det är även en hussymbol om man är på en kabelkanal. Det kanske går att välja bort men har inte hittat det. Går tillbaka till LT9SP2.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2012
    Inlägg
    37
    Tackad
    5 gånger
    Jag har nu även provat LT X sp1 men får fortfarande samma fel i bouquets/favoriter listan (pil upp eller ner). Namnet på vilken lista man är i lägger sig ovanpå första kanalplatsen så det blir dubbel text där.
    Är det någon som har konto på LT forumet som kan skriva där eftersom de har stängt registreringen och gamla medlemmar inte kan logga in längre?
    Synd för jag gillar annars verkligen LT.

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    310
    Tackad
    13 gånger
    Citat Ursprungligen postat av igor Visa inlägg
    Kör LTX på min 8000 och det funkar men har hittat endel buggar. t ex så kan jag inte ändra sökvägen för var externalepg ska spara filer... usb som default, men så fort jag står på den raden och försöker göra nått, så får jag grön skärm.

    Har testat att få in en patchad LTX på sunray sr4, och det funkade, men varje gång jag försökte byta kanal så crashade den... har inte haft tid att pula mer.
    Det här problemet har jag haft många versioner tillbaka.....Jag har aldrig fått det att funka. Har provat alla versioner sen lt8 och får det inte att funka. Så fort jag försöker ändra sökväg så blir det green screen och omstart.
    För längesen skrev jag i lt forumet men inte fått svar.

  6. #16
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    Jag kör LT8sp2 verkar inte ha det problemet
    LT image storlek 57.7MB så får du störningar.flashminnet blir fullt.
    så blir det på min db800hd med lt10
    Senast redigerad av shalle den 2014-03-01 klockan 20:10.

  7. #17
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    310
    Tackad
    13 gånger
    Som sagt....Det har varit så för mig sen lt8....Sen om det beror på hur usb:t blir mountat det vet jag inte.....Det blir så både på min 8000 och min 800SE. På 8000 kör jag cf kort och på 800SE kör jag usb. Tycker inte man kan göra något fel i inställningarna så jag fattar inte vad som blir fel.

    LTXsp1 skall dom ju ha tagit bort ett skin för att göra storleken lite mindre

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2008
    Inlägg
    79
    Tackad
    6 gånger
    Att namnet lägger sig över bouletävlingen/favoriter började ju redan i LT 9 sp 2 till DM800HD. Har det problemet på båda mina 800r.
    DM8000 OpenPli 4
    DM800 OpenPli 2
    DM800 OpenPli 2

  9. #19
    Seniormedlem optimals avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    339
    Tackad
    23 gånger
    Det händer bara om man byter skin och sen vill gå tillbaka till LT6 HD skin?
    DM8000 PVR Openpli 8.3

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    237
    Tackad
    22 gånger
    Kan någon förklara hur man kommer åt softcam download i LT 10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss