Jag kör med pli 4 på min se och den funkar klockrent
From my daycruiser
Jag kör med pli 4 på min se och den funkar klockrent
From my daycruiser
Displayen beter sig underligt när man gått in på texttv. Vilket man gör nu när det är OS.
Något som går att åtgärda i skin_display96.xml?