Hmmmm.
Varför CrossEPG ?? Du har ju EPG inbyggt i boxen, bara att ställa in en ZAP-timer på lämpliga kanaler. Finns beskrivet på många trådar.
Hmmmm.
Varför CrossEPG ?? Du har ju EPG inbyggt i boxen, bara att ställa in en ZAP-timer på lämpliga kanaler. Finns beskrivet på många trådar.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Jag har fortfarande problem med detta.
Har en (endast en) favoritlista (som jag kallat Våra). Från vanligt dagligt tittande, startar jag min box från standby läge. Då är ju så klart den kanal jag senast tittade å aktiv. Så också den favorillista (Våra). Detta gäller både för EPG och kanallistan.
Stänger jag av boxen helt. Dvs inte till standby, då startar den kanal upp som jag valt som start kanal. Men ingen favoritlista är val (med andra ord min favoritlista Våra är inte val). Utan Alla är vald.
Här är problemet. Jag vill ju att favoritlistan vi har (våra) skall vara vald.
Kan det vara så enkelt att det är för att du använder ÅÄÖ i kanallistans namn och det är det som strular? Bara en gissning men kan vara värt att testa att byta namn på den
Multitasking means screwing up several things at once.
Ja på båda, men jag har ingen VU
Multitasking means screwing up several things at once.
Ok. Men skiljer sådana saker på vilken box man har ?
Jag förstår att OpenPli kan skilja lite från box till box, beroende på drivrutiner och vad dom kan. Men en en sådan sak känns inte som skulle skilja. Eller?
Fattar inte varför jag måste välja en favoritlista när jag startar om min box helt eller när jag startar från strömavslag.