Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Funcard

Funcard

Tjena : Har precis fått mitt funcard , har guldkort idag .

Nu är frågan : är det bara att bränna på de filer som jag har på guldkortet eller måste jag lägga in nåt mer ?

Jag vet inte ens om mitt goldkort uppdaterar sig själv , hur kollar jag det i så fall ?

Hur blir min funcard autouppdaterande , och vilket program använder man ? :?: :?
    Mvh // tropical

Har du org kort??? Vafd har du för brännare?

För funkard behöver man tre filer istället för 2 till GK..

Du kan kolla ifall ditt kort e AU igenom att öppna ee_prom filen o kolla i fall du har några Mk 00 till 04 ....

Kolla igenom våra guider så ser du hur man gör och med villka progg man gör det.. använd länken vid mitt namn..

Ja jag har org kort och har brännare MP 3,5
    Mvh // tropical

då kommer det att gå som en lek följ bara guiderna.

Har kollat ee_prom och har bara noller från MK 00 t.o.m 07 . Vad innebär det ? Att kortet inte är AU ?
    Mvh // tropical

Hej igen : Jag håller på med Viatool och nu undrar att det som står på ATR rutan : ska det vara tomt som i guiden eller så ska det va kvar det som står ? och lika så UA rutan , det står 00 i guiden och jag har hittat 00 .. .. .. .. ? Vad gör jag nu ?
    Mvh // tropical

Jag har inte lyckats få igång ViaTool på min burk.. så jag vet ej hur den funkar..

Prova med ViaFM den e enklare än alla andra.. du startar.. när den e klar sparar du txt filen o kör den i morphex.. färdigt..

Liknande ämnen

1. FunCard
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 18:52
  2. FunCard del 2
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 17:31
  3. Funcard 6 in 1?
    Av santiago_99 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 16:08
  4. FunCard
    Av ahglumslov i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 12:59
  5. Funcard
    Av zippers i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 19:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss