Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Fel vid synkronisering av kort?

Fel vid synkronisering av kort?

Detta meddelande får jag när jag jag försöker bränna ett funkcardkort i multiprog 1.10.Samma om jag skall radera det eller progga det.
    Om jag använder funprog så står det ingen kontakt med processorn och jag vet att brännaren är på.Använder win XP och hade problem förra gången jag gjorde ett funcard oxå, men kommer inte ihåg hur jag gjorde då.

//Reddevil

Vilken typ av brännare använder du??
    //Jbey

Hmm, använder du batteri??
    Jag kör själv med xp och det är inga problms men om batteriet är dåligt eller du har inte en stabbad batterieliminator, eller glapp kontakt. så kan du oxå få dessa problem...
    //Jbey

Uj, glömde. du skall INTE sätta igång Mp set, det har du kanske gjort då blir det oxå fel..
    //Jbey

Scalare
    Gäst
    Om jag kommer ihåg rätt så fick jag samma meddelande ("Fel vid synkronisering av kort") när jag hade satt kortet upp och ner i brännaren.

Kollade alla sladdar och allt men det fungerade inte,Så då testade jag och läsa ett guldkort och inga probelem.Sedan testade jag funcardet igen och då fungerade, troligen glapp i någon sladd.

Tack alla

//Reddevil

Visst, det är ju oxå ett fel som är väldigt vanligt. Är nog det vanligaste... =)
    //Jbey

Okej.. Då löste det sig, det var så lite...

Jbey
    //Jbey

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss