Hmmmmm.
Fel filsystem på disken. Gör som jag skrev i #2.
Hmmmmm.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Öppna dreambox luckan och ta en bild på den plats som hårddisken sitter så vi vet 100% vad är problemet !
Det här humor på högsta nivå
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Raspberry Pi /Smargo+ reader
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Canal Digital Familjepaketet
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E[/h]
Skriv igen matkoh
Skickas från min iPhone via Tapatalk
chrille82 om du behöver verkligen hjälp gör så.....du ser hur många håller på att hjälpa dig du måste lyssna oss vad vi skriver !
Öppna dreambox luckan och ta en bild på den plats som hårddisken sitter så vi vet 100% vad är problemet !
Hmmmmm.
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
Det finns bara en plats ok den sitter som den ska
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Nu får du ge dig. Lite får du nog anstränga dig. 2 dagar och 4 olika tips men fortfarande fungerar den inte. Du har haft gott om tid för alla tips och även för att googla men inget resultat. Vi år alla nybörjare men man måste visa engagemang också
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
....
När jag är nedstämd så smiter jag in på comhit.net och läser alla trådar som Chrille kapat och skapat och då blir jag på bättre humör igen...
Alltså vill inte vara elak men du är totalt inkompetent. Var själv nybörjare en gång i tiden och har både sökt och frågat här och googlat hur mycket som helst och testat mig fram innan jag fick rätt på allt.
Problemet med dig är du lyssnar inte och tar inte åt dig av vad folk försöker säga och hjälpa dig med. Att sen ni andra ens försöker hjälpa honom är för mig en gåta. Alla svar och guider finns redan.
Senast redigerad av KaLnAk den 2014-03-10 klockan 12:26.