Citat Ursprungligen postat av CharlieX77 Visa inlägg
O.B.S Inga kort i läsarna ännu, vill ha kontakten först
Där har du problemet!
Vi har vid upprepade tillfällen felsökt här i forumet och kommit fram till att oscam inte vill fungera om du inte har kort i kortläsaren!
Det är helt meningslöst att testa utan kort i kortläsarna!