Boxen har en inbyggd samba-server som nyburgare säger. D.v.s. den uppträder som en utdelad Windows-disk på nätverket.
Om du browsar nätverket ifrån en Windows-maskin kommer du att se boxen som VUDUO2 och om du klickar på den ikonen så hittar du Configuration och Harddisk. Klickar du ner i Harddisk hittar du mappen Movie och där har du dina inspelningar.