Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Spela in alla avsnitt i en serie - newnigma

  1. #1

    Spela in alla avsnitt i en serie - newnigma

    Hej,

    Finns det något sätt att spela in alla avsnitt i en serie automatiskt? Har c more och vill spela in alla True Detective och det vore nice om det gick på ett någorlunda enkelt sätt. Antingen om funktionen finns i newnigma eller om det finns någon vettig plugin alt. något sätt att skicka ett inspelningsskript från PC.



    Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

  2. #2
    Svarar mig själv: hittade pluginen AutoTimer som verkar, efter ett visst meckande, kunna utföra det jag önskar.

    Citat Ursprungligen postat av stevex Visa inlägg
    Hej,

    Finns det något sätt att spela in alla avsnitt i en serie automatiskt? Har c more och vill spela in alla True Detective och det vore nice om det gick på ett någorlunda enkelt sätt. Antingen om funktionen finns i newnigma eller om det finns någon vettig plugin alt. något sätt att skicka ett inspelningsskript från PC.



    Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Canal Digital med CA-modul på Samsung led 8 serie
    Av davvag i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 03:21
  2. Serie A
    Av Sajk i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 12:10
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 15:17
  4. serie nr och ppua
    Av stenolle i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 19:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss