Om man stänger av och sätter på AC3 nedmixningen så hjälper det en liten stund. Iaf med 800HDse-ferrari och openpli 2.1
Dock borde detta vara något som kan fixas av någon kunnig.
Om man stänger av och sätter på AC3 nedmixningen så hjälper det en liten stund. Iaf med 800HDse-ferrari och openpli 2.1
Dock borde detta vara något som kan fixas av någon kunnig.
DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120
Garantin måste väl gälla ??
ingen som kommit på något?
Samma bekymmer på fyra olika boxar.. Så måste vara CD som gjort något med ljudet just på Tv3 HD o TV4 HD ?
Är det fortfarande konstigt ljud om ni kollar via OpenWebif?
Men testa kolla via OpenWebif. Då vet ni ju 100 % att det är något med sändningen. En sak jag kan säga till 100 % är att jag inte har några som helst problem med ljudet hos mig. Kan inte du eller ni andra också lägga upp en inspelning? Går att spela in via VLC föga enkelt.
Jag fattar inte varför ingen av er har gjort detta. Nu har jag gjort två inspelningar, TV3 HD (Sirius) och TV3 HD (Thor). Jag satte båda inspelningar exakt samtidigt, men ändå ligger Thors inspelning 20-30 sek före. Har väl att göra med signalstyrka eller nåt sånt.
Jag kan säga att jag inte hör några problem alls på varken eller så jag vet inte hur ni får det till att det är sändningen det är fel på.
Nu påstods det att det är sändningen det är fel. Jag ger er tvättäkta inspelningar som är helt orörda för att bevisa att det inte är sändningens fel. Om ni precis som mig inte hör problemen i dessa sändningar då är det ju uppenbarligen fel på eran utrustning. Testa själv att spela in vet jag.
Att man ska få skit för att försöka hjälpa till...