Hmm kanske värt att koppla upp prylarna igen och testa. Ska se om jag hinner ikväll(dock tveksamt)
Hmm kanske värt att koppla upp prylarna igen och testa. Ska se om jag hinner ikväll(dock tveksamt)
Jaha där fick vi svar på detnä Vu+ burken kommer närmare och närmare
Hej.
Jag har två 800hdse en är inkopplad med hdmi via förstärkare. Kör endast ljud via förstärkaren då jag kör på projje...Inga problem med ljudet.
Kör en 800hdse med hdmi rätt i teven. Inga problem med ljudet.
Kör en 8000hd med optisk till en förstärkare. Inga problem med ljudet.
Svärfar kör en 7020hd med hdmi till teven....Ljudet låter som faan.
8000hd och 7020hd är original
800hdse är cloner
Kan inte riktigt se någon röd tråd i det här ??
Vad kör du för image i burkarna då ? kör ju själv openpli4 i mina DM7020HD latest and greatest
I mina burkar har jag ganska nyligen bytt till openpli...Innan hade jag lt8 utan problem.
Min svärfar har lt8
lonn2se, går själv i byta wok tankar. Vilken wok bytte du till? Tips och länkar uppskattas😊
Det vart en T90 wok. Har följt denna tråd och några till ang. Ljudproblemet . Kan det vara Hdmi kablar som spökar för en del?
Sent from my iPhone using Tapatalk
För mig verkar det eskalera. Hade problem men Tv3 Hd, Tv4 Hd och C More First HD. Trodde kanske att problemet bara fanns på horisontella kanaler. Men nu har det även börjat skorra på SVT1 och SVT2.
Men Kanal 5 HD har aldrig skorrat. Ibland låter alla ok, förutom Tv4 Hd som alltid låter skit. Har bra signal via en T90, så jag är inne på sändningskvaliteten från CD.
Senast redigerad av snipe den 2014-10-05 klockan 12:23.