Sidan 10 av 22 FörstaFörsta ... 8910111220 ... SistaSista
Resultat 91 till 100 av 211

Ämne: Ljudet på TV3

  1. #91
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Nja du har så klart rätt Potatisen, men har inget imot att testa lite nytt och det går ju relativt fort också... Men jag behöver ändå en till box så jag kan lika bra invänta den och testa sen med tex openatv...
    Det andra problemet och det största är "chefen" här hemma som ogillar förändringar på TV/fjärr etc.

  2. #92
    Färsking
    Reg.datum
    Jan 2012
    Inlägg
    15
    Tackad
    1 gånger
    Har själv endast en box, tre ungar och en chef hemma, har inte ens vågat mig på att uppdatera till OpenPli 4.0 (har OpenPli 3.0), bättre att leva under toffeln än under bar himmel!

  3. #93
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    HaHa är lite så jag tänker med...

  4. #94
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Hehe, ok. Ska inte lägga mig i din livssituation. Men "chefen" borde väl också störa sig på ljudet och kunna avvara en av dina 4 boxar till lite experimentering.

  5. #95
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Yes hon blir tokig på ljudet speciellt om hon spelat in något bra, och glömt ändra kanal till icke HD

  6. #96
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    78
    Tackad
    3 gånger
    Jag måste då ändå fråga... Är det ingen som hört Dream-Multimedia vad det är frågan om med deras boxar?

    Skulle det nu vara så att dom fortfarande är lyckligt ovetande så tycker jag ändå att dom borde kunna ta rätt på vad det är för fel. Det är ju ändå dom som designat boxarna.

    Jag tror nog dom är intresserade av att folk fortsätter köpa deras boxar och inte dumpar dom för VU och andra konkurrenter.

  7. #97
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Där har du en liten poäng, ska se om det går att komma i kontakt med dom på något vettigt och enkelt sätt, medans jag dräglar över vu+Duo2 burken

  8. #98
    Seniormedlem MrPotatoHeads avatar
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    372
    Tackad
    51 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Loranga Visa inlägg
    Är det ingen som hört Dream-Multimedia vad det är frågan om med deras boxar?
    Det var därför jag frågade om någon testat problemet med originalmjukvara. För DMM skiter blankt i om du har problem i OpenPLi t.ex.

  9. #99
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2012
    Inlägg
    37
    Tackad
    5 gånger
    Jag har en DB 7020HD med en tuner för parabol och en för ComHem. Jag har dessa ljudstörningar på de flesta HD kanalerna via parabolen men perfekt ljud via kabel.
    Kör med TS image 3.0.

  10. #100
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Tror att fler är inne på att Canal Digital har gjort någon form av förändring på sina HD kanaler vad gällande ljudet...

Liknande ämnen

  1. Ljudet ur sync
    Av card i forum AzBox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-14, 08:06
  2. Ljudet försvinner....
    Av thecheater i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 17:58
  3. Problem med ljudet
    Av Jocce_84 i forum Vu+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-22, 19:39
  4. Ljudet försvinner
    Av BenkeBus i forum Dreambox
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 17:31
  5. Ljudet försvann
    Av danneigötet i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 00:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss