alltså ska huvuboxen ner i stanby läge eller helt avstängd och någon som har testat om det fungerar bra
alltså ska huvuboxen ner i stanby läge eller helt avstängd och någon som har testat om det fungerar bra
Du pratar om satellitboxar nu eller ?
För har du dem i ett kabel-nät (DVB-C) så gäller inte "samma transponder regeln".
Då kan du titta på vilka kanaler du vill även om du har dem i serie.
jo gäller satellit
då ser du samma som huvudboxen
ok bara att köpa en till box då