Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: TV4 Sport

  1. #11
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    juppe, HAHAHA, ja det har du så rätt i. Det var jag som helt missade det, sorry. My bad.


  2. #12
    Alright.., hakar på här med en fråga.
    Kör ComHem & DM800 HD. Har abb på TV4Sport (HD & SD) meeeen.., svart i rutan.
    Provat med kanalsökningar och haft kanalerna på tillräckligt länge för eventuella uppdateringar.

    Någon som har bild på TV4Sport SD.?

  3. #13
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av NME 973 Visa inlägg
    Alright.., hakar på här med en fråga.
    Kör ComHem & DM800 HD. Har abb på TV4Sport (HD & SD) meeeen.., svart i rutan.
    Provat med kanalsökningar och haft kanalerna på tillräckligt länge för eventuella uppdateringar.

    Någon som har bild på TV4Sport SD.?
    Va, finns TV4 Sport fortfarande i SD-format hos Com Hem?

  4. #14
    Jepp, iaf enligt deras eminenta support.
    Finns inte om man söker på deras hemsida, men ingår vid tecknande av HD-Kanalen.

    Sen kan jag ju börja fundera om det verkligen stämmer, men jag har pratat med två olika pers på supporten och fått samma svar.

  5. #15
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av NME 973 Visa inlägg
    Jepp, iaf enligt deras eminenta support.
    Finns inte om man söker på deras hemsida, men ingår vid tecknande av HD-Kanalen.

    Sen kan jag ju börja fundera om det verkligen stämmer, men jag har pratat med två olika pers på supporten och fått samma svar.
    Om supporten säger att den finns så borde väl den finnas I guess... Antar att Com Hem konverterar ner HD-kanalen för att få fram den. Annars har TV4-Gruppen slutat sända den kanalen i SD vilket är varför resterande operatörer inte har den.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Rags32 Visa inlägg
    Om supporten säger att den finns så borde väl den finnas I guess... Antar att Com Hem konverterar ner HD-kanalen för att få fram den. Annars har TV4-Gruppen slutat sända den kanalen i SD vilket är varför resterande operatörer inte har den.
    Jo, jag har förstått att det ligger till så..., men borde den ens finnas vid kanalsökninen om den inte existerar?

  7. #17
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av NME 973 Visa inlägg
    Jepp, iaf enligt deras eminenta support.
    Finns inte om man söker på deras hemsida, men ingår vid tecknande av HD-Kanalen.

    Sen kan jag ju börja fundera om det verkligen stämmer, men jag har pratat med två olika pers på supporten och fått samma svar.
    Om supporten säger att den finns så borde väl den finnas I guess även om Com Hem har Sveriges sämsta support, men de kanske är så dåliga... Antar att Com Hem konverterar ner HD-kanalen för att få fram den. Annars har TV4-Gruppen slutat sända den kanalen i SD vilket är varför resterande operatörer inte har den.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] TV4 Sport
    Av rox i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-04-24, 21:03
  2. TV4 Sport
    Av sarqis i forum Boxer
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 13:51
  3. TV4 Sport
    Av Tias i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 13:28
  4. [LÖST] Ppv Sport
    Av sebastiant i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-21, 16:44
  5. PPV sport
    Av tropical i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 12:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss