Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Tv 12

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Guardamar Del Segura
    Inlägg
    33

    Tv 12

    Hej!

    Kanske en dum fråga men måste ändå fråga.
    Har ett Cd kort med fullt utbud. Har 3 Entitlements på kortet som jag alltid har haft. Alla kanaler fungerar utom Tv 12. Kortet sitter i en vu med Oscam och csp som mina boxar ansluter till.
    Någon som har ett förslag till lösning eller en tanke?
    Vu solo,Vu solo2,, DB7020.Csp 28,2,19,2,13, 4,8,0,8 2,4Meters parabol ,1,8 Meters parabol, T55

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Citat Ursprungligen postat av terv Visa inlägg
    Hej!

    Kanske en dum fråga men måste ändå fråga.
    Har ett Cd kort med fullt utbud. Har 3 Entitlements på kortet som jag alltid har haft. Alla kanaler fungerar utom Tv 12. Kortet sitter i en vu med Oscam och csp som mina boxar ansluter till.
    Någon som har ett förslag till lösning eller en tanke?
    Vilken kanal provar du tv12 sd eller tv12 hd ? Tv 12 sänder bara i HD från och med den 30 April.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Guardamar Del Segura
    Inlägg
    33
    Aha. Där var svaret! Får inte inte den frekvensen där jag är. Tack så mycket för det svaret. :-)
    Vu solo,Vu solo2,, DB7020.Csp 28,2,19,2,13, 4,8,0,8 2,4Meters parabol ,1,8 Meters parabol, T55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss