Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Analog TV?

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger

    Analog TV?

    Vill kunna ta emot "10an" (den icke-religiösa kanalen).

    Jag har CD och bor i ett ComHem-hus. Jag tror att kanalen finns i det analoga basutbudet i huset.

    Har någon fått Sundteks analoga USB-anslutna tuner att fungera med en LINUX-mottagare?

    Hittade inget i arkivet.

    (Ja, jag har en parabol i trädgården där jag tar emot CD och har inget intresse av att byta/lägga till ComHem eller Boxer. Att betala 200 kr till i månaden för 1 kanal känns inte lockande)

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Inlägg
    766
    Tackad
    39 gånger
    Com hem kör analoga TV10 på kanalplats 87, (kan säkert variera på olika platser dock).

    Den "religiösa" tian heter för övrigt Kanal 10

    TV10 borde ingå i basutbudet hos dig, säkrast är nog att höra med din leverantör om vilka kanaler som ingår i det analoga basutbudet.

    Borde inte din fråga ligga under com hem rubriken, eller möjligen övriga mottagare?

    Tiviar har inte så mycket med com hems analoga nät att göra.

    MVH

    Citat Ursprungligen postat av Schwede30 Visa inlägg
    Vill kunna ta emot "10an" (den icke-religiösa kanalen).

    Jag har CD och bor i ett ComHem-hus. Jag tror att kanalen finns i det analoga basutbudet i huset.

    Har någon fått Sundteks analoga USB-anslutna tuner att fungera med en LINUX-mottagare?

    Hittade inget i arkivet.

    (Ja, jag har en parabol i trädgården där jag tar emot CD och har inget intresse av att byta/lägga till ComHem eller Boxer. Att betala 200 kr till i månaden för 1 kanal känns inte lockande)
    Senast redigerad av _com_bort_ den 2014-05-15 klockan 18:48.
    Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Nej, inte då jag har en TIVIAR och frågar en fråga om TIVIAR och en extern analog tuner.

Liknande ämnen

  1. Analog box
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 21:42
  2. Analog tv3+ztv
    Av tannen i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-09, 16:07
  3. Analog TV3
    Av Tiger i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-16, 09:20
  4. TV3 Analog
    Av gustav1 i forum Viasat
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-07-05, 06:30
  5. Analog TV4?
    Av slomo i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 22:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss