Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Skulle ni rekommendera Mb premium mini?

  1. #1

    Skulle ni rekommendera Mb premium mini?

    Har idag en miraclebox 6hd plus men är knappast nöjd med den, hänger sig väldigt ofta och uppdateringar från miraclebox är vääääääldigt långsam. Så jag går i tankarna att köpa en ny box och är lite sugen på premium mini hd. Så ni som har en. Vad är era erfarenheter av den?

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    45
    Tackad
    2 gånger
    nej nej och åter nej..............


    Citat
    "Hej

    har nu installerat lita olika mjukvaror på min MBMINI och allt fungerar iof som det ska men jag upplever den extremt långsam,

    jag kör förövrigt både DM500HD, DM8000HD, MB6+ med både enigma och org mjukvara, samt M9 men denna MBMIN är det slöaste jag någon sin träffat på. Min fråga är om det bara är jag som upplever det så eller det är fler med samma problem.

    och om så är fallet är det fel på hårdvara eller mjukvara.

    Tyckte inte att en box från 2013 bör upplevas så långsam.

    För att förtydliga så är den seg i alla hänseende både när jag trycker runt i menyerna samt byterkanal eller väljer att se en inspelad fil."

    Fast det där har du väl läst själv på det alldeles förträffliga "miracleforum"......................
    Senast redigerad av lasaq den 2014-05-12 klockan 16:22.

  3. #3
    Japp det där har jag läst på det väldigt aktiva forumet ;-) Tänkte om det fanns nån här som hade en sån box och kunde dela med sig av sina erfarenheter.

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

  4. #4
    sitter med en här hemma, och den duger aldeles utmärkt för mig....allt beror nog på vad man kräver av sin box..

  5. #5
    Okej, tack för svaret kobbelibobbe, men inga hängningar o plötsliga omstarter?

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

  6. #6
    icket det...flyter på fint, var tvungen att byta diseqc switch för att få den att fungera ordentligt, bytte från dm600..
    Senast redigerad av kobbelibobbe den 2014-06-03 klockan 21:19.

  7. #7
    Okej, Hmm. Ja det blir nog en sån. Tack igen :-)

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2011
    Inlägg
    45
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Perra82 Visa inlägg
    Okej, Hmm. Ja det blir nog en sån. Tack igen :-)

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
    Kom gärna med feedback hur den fungerar.

  9. #9
    köpte min för ca 2 veckor sedan pga min gamla box hade gjort sig så det blev premium mini hd boxen pga ekonomi och är mkt nöjd med den. det är förövrigt min första linux baserade box... så kan rekommendera den enligt mina erfarenheter.

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-14, 22:07
  2. Ngn som kan rekommendera AzBox?
    Av skräddaren i forum AzBox
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 01:56
  3. Mac Mini
    Av esson i forum HTPC
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 19:55
  4. Mini-pci
    Av magnus i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 13:31
  5. [LÖST] Om man skulle....
    Av rayztorm i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 21:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss