Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Vita Boxen

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2011
    Inlägg
    59
    Tackad
    3 gånger
    CDs modernre boxar måste reggas ihop med kortet via CDs kundtjänst. Kan ju bli så att man får jobbiga frågor från kundtjänst om man reggar sitt enda kort med typ tredje, fjärde och femte boxen?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    Man kan väl bara regga upp tll 4 boxar har jag för mig.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

Liknande ämnen

  1. Vita sträck längts upp till vänster
    Av sigge84 i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 10:09
  2. vita ränder på tv:n. Snälla hjälp!
    Av MrStek i forum Dreambox
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-05-24, 23:07
  3. Små vita prickar!
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 01:18
  4. Vita kort
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-08-28, 19:25
  5. Vita kort
    Av Frallan i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss