CDs modernre boxar måste reggas ihop med kortet via CDs kundtjänst. Kan ju bli så att man får jobbiga frågor från kundtjänst om man reggar sitt enda kort med typ tredje, fjärde och femte boxen?
CDs modernre boxar måste reggas ihop med kortet via CDs kundtjänst. Kan ju bli så att man får jobbiga frågor från kundtjänst om man reggar sitt enda kort med typ tredje, fjärde och femte boxen?
Man kan väl bara regga upp tll 4 boxar har jag för mig.
DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
Raspberry Pi 4 - LibreELEC
Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be