Hej. Fråga?
Har smartwii till boxer modell äldre. Använder inte den utan undrar om ni säger att med smartwii så skulle man kunna se hela CD HD utbud på två boxar? Stämmer det?
Hur blir det med entitlements?!? då orginalkort sitter i "sändaren"
Lite sur nu att fotboll och hockey inte funkar




Svara med citat
