UPPDATERING: Jag flashade om boxen med (OpenPLi-4.beta-SRdm800se-OE2_ Backup-SSL-84_A8P_Freelock) som jag hämtat här. Stort tack till uploader!! Gjorde inget annat än manuell sökning på Astra, Sirius, Terrestrial och Comhem. Allt fanns att välja vid manuell sökning. Kunde säkert gjort en automatisk också på rubbet men jag ville se att det funkade först och för att slippa vänta i evigheter tog jag var för sig. Nu funkar allt även utan Cable scan pluggen. Tack till alla för all hjälp.

Det gäller nog att tänka på att ett forum blir så populärt som användare upplever det. Jag minns den gamla goda tiden när alla satt och sökte efter koder till diverse providers och allt började bli problematiskt, ja då när detta forumet skapades, i början av 2000 om jag minns rätt. Då var det många som var nybörgare och inte var det mycket som kom upp här. Jag var dock en av dem som fortsatte förse bl.a. detta forum med allehanda koder för de som inte hade tillgång till AU-filer. Vi är alla okunniga tills vi lärt oss, glöm inte det och glöm inte heller hur ni själva lärde er i början. Så tack till er som hjälpte och till er som inte hjälpte och kanske tyckte det var jobbigt med nybörjare på DM800HD med triple tuner, tänk en gång till.