Har inte så mycket koll på OpenBox, kanske atomized kan hjälpa dig här, han är en klippa på lite udda boxar...
Har inte så mycket koll på OpenBox, kanske atomized kan hjälpa dig här, han är en klippa på lite udda boxar...
Nja, var länge sen jag höll på med Openbox nu. De modeller som säljs nu har jag inte provat.
Men oftast är det som minime säger att de bara fungerar med sin egen firmware och inte t.ex. OpenPLi.
Ofta kan det också vara så att inställningarna för softcam kan finnas i någon "dold" menu.
Så om du inte fick tillräckliga instruktioner med när du köpte boxen så är det nog bara att googla runt och söka på olika forum som gäller för att få info.
Har du tur så kanske någon annan medlem på forumet har just den boxen och kan svara på din fråga.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Hittade det nu, innan man bläddrar runt i menyn ska man knappa in 2778 sen syns access menyn.
MEN min andra box jag försökte uppdatera verkar död. kan man komma åt boxen via rs232 tro och få liv i den?
försökt med openbox egna usb upgrade och den läser av min usb sticka och erase 0-100% snabbt, sen write 0-100% snabbt, sen väntar den några sekunder. sen gör den om samma igen och igen och igen osv... nån som vart med om det?
Du kan testa detta. Denna rs232 lösning funka iaf för mig på en S*ybox F5s. Instructioner finns inuti.
Googla "Sk*/Openbox endless loop".
Vu+ Duo2 - OpenBlackHole 0.1.0
CloudboxIbox II plus
Openelec - WetekPlay
Skybox F5s
DM600pvr - Barry Allen (6 images)
Oscam & CCcam 2.2.1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -
5.0/0.8/4.8/7.0/13.0/16.0/19.2/23.5/28.2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Samsung UE65-JU7505 & LG-50 PS8000 & LG-42 PC1RR
okey, ska testa! Vart hittar man dessa .abs filer??