monoblock fungerar bra i skåneland med en 70-80cm potta de gånger jag har hjälp polare med installation iaf...
monoblock fungerar bra i skåneland med en 70-80cm potta de gånger jag har hjälp polare med installation iaf...
Rust Never Sleeps
Hej
Bor nästan så lång söder ut man kan i detta land. Jag var dock under intrycket att man behöver en större parabol för att kunna få in både Thor och Astra. Min är som sagt en liten grå från CanalDigital, kulle gissa på 50-70cm.
Men kan jag behålla nuvarande parabol och LNB som de är utan att svänga på dem så hade jag gladeligen gjort det, är lite rädd att jag skall missa fotbollen på måndag om jag inte får rätt på det :-)
Jag tänkte åka in tilll SatPro idag och höra vad de har för något till mig.
DM800 HD PVR
Open PLi - NewCS -mgCamd
Hej
Bor nästan så lång söder ut man kan i detta land. Jag var dock under intrycket att man behöver en större parabol för att kunna få in både Thor och Astra. Min är som sagt en liten grå från CanalDigital, ca 60cm.
Men kan jag behålla nuvarande parabol och LNB som de är utan att svänga på dem så hade jag gladeligen gjort det, är lite rädd att jag skall missa fotbollen på måndag om jag inte får rätt på det :-)
Jag tänkte åka in till SatPro idag och höra vad de har för något till mig.
Tror ni att min lilla parabol klarar av sidmatning eller måste jag köra vidare på ursprungsplanen med att byta ut parabol också?
Senast redigerad av BigDaddyT den 2014-09-06 klockan 08:08.
DM800 HD PVR
Open PLi - NewCS -mgCamd