Med 1.5 meters får man inte in 4:an och dess systerkanaler men TV1 och TV2 går bra, även trean i 3D om man har det i utbudet.Det blir nog till att leta efter en 2,5mja tyvärr ligger de flesta norska kanaler på vertikala transpondrar ( samma som tv4 sverige) och då krävs en större parabol. Har man tur kan man vid bra väder o vissa tider få in kanalerna med parabol av 1,8m. För att ta emot de kanaler som ligger på Thor 6 krävs ännu större parabol.![]()




Svara med citat
