Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 29

Ämne: Vu+solo2 vilken image rekommenderar ni

  1. #11
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Aldrig använd VTi men kör en ren image istället det blir bättre. kör openpli eller openatv rekommenderar jag starkt för vu solo2.
    VU+SOLO 4K
    KÖR BÄSTA IPTV

  2. #12
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    29
    Tackad
    1 gånger
    jag kör openpli och är supernöjd, har dock ibland problem med att byta ifrån sd->hd kanaler då den inte vill ändra upplösning till hd, säkert nån bugg med den versionen jag kör.

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av gurkburken Visa inlägg
    jag kör openpli och är supernöjd, har dock ibland problem med att byta ifrån sd->hd kanaler då den inte vill ändra upplösning till hd, säkert nån bugg med den versionen jag kör.
    ok vilken version utav openpli använder du.Alla ni som använder olika image vilken utav image har mest avancerade inställningar.Alltså mycket möjligheter.

  4. #14
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    29
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av EmEkLiHoRoZ Visa inlägg
    ok vilken version utav openpli använder du.Alla ni som använder olika image vilken utav image har mest avancerade inställningar.Alltså mycket möjligheter.
    en beta ifrån 2014-05-20

  5. #15
    ok nu har man fått hem sin solo box idag.Har endast packat upp.såg att det är 2 tuner till den.ska koppla in båda tuner inte för att jag vet vad den är till.det jag inte kan bestämma mig för är vilken image jag ska använda.en sak vet jag och det är att inte köra med backup men vart hittar man alla orginala image ifrån.tänkte mest på nån utav dem som ibrahim rekommenderade.

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    43
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av EmEkLiHoRoZ Visa inlägg
    ok nu har man fått hem sin solo box idag.Har endast packat upp.såg att det är 2 tuner till den.ska koppla in båda tuner inte för att jag vet vad den är till.det jag inte kan bestämma mig för är vilken image jag ska använda.en sak vet jag och det är att inte köra med backup men vart hittar man alla orginala image ifrån.tänkte mest på nån utav dem som ibrahim rekommenderade.
    Tanka här
    http://openpli.org/download/vuplus/vusolo2/

  7. #17
    Nån som vet hur stor hdd man kan koppla in på boxen.tänkte köra med 3,5 hdd istället för 2,5.

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    43
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av EmEkLiHoRoZ Visa inlägg
    Nån som vet hur stor hdd man kan koppla in på boxen.tänkte köra med 3,5 hdd istället för 2,5.
    3,5 passar ej.

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av migge6 Visa inlägg
    3,5 passar ej.
    såg en film på youtube där dem kopplar 3,5 satta hdd på solo2.Jag har en annan hdd som är ssd på 40gb vet inte om det räcker.

  10. #20
    titta här

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-06-22, 17:38
  2. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-11-20, 07:29
  3. Airplayer, vilken mipsel för solo2?
    Av rogerax i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-11-04, 16:14
  4. VU+ Solo2 med VXI image
    Av drzaphod i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-12-31, 15:01
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 17:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss