De kör väl med OSCam. Den avslöjar vilka IP-adresser som kopplar upp sig mot servern. Enkelt för polisen att bara surfa in i den omhändertagnas dator o så in i servern så finns adresserna där. Därefter är det väl bara att knacka dörr, meddela bolag som har hand om IP-adressen eller vad man nu gör att det ska bli böter för personen som har IP-adressen.
EDIT: Ok, såg nu att man ej får knacka dörr.
EDIT2: Precis som atomized skriver så är inte Dreambox illegala... Jävlar vad man ska upprepa det hela tiden.




Svara med citat

